2012. április 4., szerda

Star Agent lettem! :)

Elérkezett az első várva várt pillanat! Meg van az első igazgatói szint a DXN-ben. Mikor egy évvel ezelőtt csatlakoztam, még nem gondoltam volna, hogy ma ezt a bejegyzést fogom írni.
Nagyon sok mindent nem gondoltam volna. Pont ezért csodálatos kitartani. Az ember nem tudja, hogy az élet milyen csodás meglepetéseket, és ezzel együtt csodálatos embereket tartogat a számára. Az, hogy elértem ezt a címet, cseppet sem magamnak köszönhető. Azoknak a csapattársaimnak, vezetőimnek, akik kitartottak mellettem a nehéz helyzetekben, akik tanítottak, és tanítanak és akikhez bátran fordulhatok segítségért. Nagyon köszönöm szépen Nektek Szponzorok, ezt a fantasztikus érzést, mert megmondom őszintén, hogy ez tényleg nagyon jó érzés, és várom már azt, amikor elérem a következő szintet, hiszen ezért tényleg érdemes tovább menni. 




Köszönöm Nektek, hogy vagytok nekem, hogy az élet benneteket is meglepetésként tartogatott a számomra. Ezt tényleg nem lehet szavakban kifejezni. Sehol nem tapasztaltam még ekkora összetartást, figyelmet, törődést mint itt.

Nektek is köszi Józsi és Vali, rengeteg tanulok az előadásaitokból, szeretlek hallgatni benneteket. 



Külön köszönet Corinnának, aki elszenvedi az én kirohanásaimat, még ha csak levélbe...akkor is. :) Köszi a sok bátorítást, buzdítást, tanítást. Olyan jó, mintha az Oscar díjátadáson lennék, mindenkinek köszönetet mondok...és most már azért kezdem érteni, hogy azok az emberek miért teszik ezt folyton. Gyermekkoromba mikor néztem a díjátadó gálát, azon gondolkodtam, hogy minek ez a sok hűhó...ez a sok köszi...meg minden...de most már azért kezd derengeni, hogy miről is van szó. 

Külön köszönet az én "ajándékomnak" Anitának, aki egy  nagyon profi csapattárs, akitől csak tanulhatok. Köszönöm az áldozatkész munkádat, amiből én is profitálhatok. 



Nektek is köszi mindent, Nagy Gábor és Orsy Laci! Nagyon szeretem a webkonfikat amiket tartotok. Rengeteget tanulok belőlük. Nehogy abbahagyjátok jó szokásotokat, mert rendkívüli igény van az ilyen esténkénti összeröffenésekre. Sajnálom, hogy Skypon nem nagyon tudok keddenként veletek lenni, hiszen veletek az is egy élmény. 

Örülök, hogy egy ilyen fantasztikus csapat tagja lehetek! Köszi Nektek! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése