2011. november 11., péntek

Mikor leszel milliomos?



Már megint egy oltári jó könyv került a kezembe. Nógrádi Bence: Mikor leszel milliomos c. könyve. Tudod, ha úgy érzed, hogy sok az elutasítás, vagy egyszerűen csak szeretnéd magad jobban érezni, vagy szeretnél egyet nevetni, de nincs aki megnevettessen, akkor meg pláne ajánlom a figyelmedbe ezt a könyvet.
Vannak részek benne, amikor fogtam a hasam a nevetéstől. De minden szava igaz!!! Rengeteget lehet belőle tanulni. Pár fontosabb dolgot kiemelek belőle, amit gyorsan el lehet olvasni, de ajánlatos az egész könyvet kiolvasni.

A sikeres elindulás három alapszabálya:
  • Meggazdagodni nem gyorsan kell, hanem nagyon!!!
A "rövidtávú célok" azok, amelyeket 18-24 hónap múlva fogunk elérni. A "hosszútávú" célok azok, amelyeket 5-6 éven belül akarunk megvalósítani. Ezt az üzleti rendszert úgy alkották meg, hogy egy átlagos üzletépítő két-három év alatt képes legyen egy stabil jövedelmet nyújtó vállalkozást felépíteni, és néhány évi kemény munka után valóban visszavonulhasson.

  • Nagyon jó úszó legyen az, aki minden hidat feléget maga mögött!
Vakmerő indulás helyett érdemes másodállásban elkezdeni az üzletépítést.
  • Ha gazdag akarsz lenni, arra figyelj, hogyan tudsz másokat sikeressé tenni!!
Az MLM startlista tíz pontja:
  1. Hozzáállás
  2. Eladható termék
  3. Profi cégvezetés + korrekt jutalékrendszer
  4. Egy szponzor akire lehet számítani
  5. A fokozatosság elvének a betartása
  6. Az öt pénzügyi alapszabály alkalmazása
  7. Támogató családi háttér
  8. Gyors és hatékony elindítás és képzés, amely lehetővé teszi a másolódást
  9. Kiemelkedő szolgálatás
  10. Rinocéroszbőr (kudarctűrő képesség)
Az üzlet alapja a TERMÉK
  • Szenzációs!
  • Közel áll hozzád!
  • Működik!
  • Megfizethető!
  • Széles választék, széles fogyasztói kör
  • Folyamatosan fogy!
  • A termékre jár a visszavásárlási garancia!
Helyettesítsd be a DXN ganodermás termékeit! Melyik állítás nem állja meg a helyét vele kapcsolatban? Szerintem mindegyik tökéletesen illik rá! Mondja azt még egyszer valaki, hogy ez nem jó üzlet!! :-)

A cég kiválasztása:
  • Korrekt marketingterv. A figyelemreméltó üzletiterv 5 jellemzője:
  1. Csak a tényleges forgalom után jár jutalék, az új belépők után nem.
  2. A forgalmad növekedésével arányosan emelkedik a jutalékod.
  3. Nincs korlátozva, hogy mennyi pénzt kereshetsz.
  4. Jogdíj jellegű jövedelem, amely az utódokra örökíthető.
  5. Könnyen megérthető, átlátható.
  • Nincs vásárlási kötelezettség.
  • Stabil, tőkeerős cég.
  • Alacsony költségű indulócsomag és képzés.
  • Elérhető vezetők
  • A jutalékfizetésekben nem lehet hiba.
  • Használható, könnyen érthető információs anyagok és képzések.
A jó vezető, akivel érdemes együtt dolgozni:
  1. Nem erőszakolja rád az üzletépítést.
  2. Válaszol a kérdéseidre.
  3. Nem tesz ígéreteket, és megmutatja az érem mindkét oldalát.
  4. Aktív hálózatépítőhöz csatlakozz! Az ideális vezető legfontosabb tulajdonsága, hogy aktív legyen az üzletben!
  5. Képes megtanítani arra amit tud.
  6. Kölcsönös vonzalom és bizalom.
Az MLM képzés hét törvénye:
  1. A képzés célja a teljesítménynövekedés!
  2. Csataterv lépésről, lépésre!
  3. Meg kell tanítani az üzletépítőt tanítani!
  4. Ha nem lehet másolni, egy petákot sem ér.
  5. Mindig teszteld a tanuló tudását!
  6. Itt nem egy diplomáért, itt a túlélésért tanulsz!
  7. Rossz lisztből nem lehet jó tésztát gyúrni!

" A multi level marketingben a siker 95 százaléka az emberi gondolkodás és viselkedés megértésén múlik, és öt százalékban számít a termékismeret."

Egy kis motiváció:

" A legnagyobb dicsőség az életben nem az, hogy soha nem vallunk kudarcot, hanem hogy minden bukás után képesek vagyunk talpra állni."-Nelson Mandela

Az elutasítás anatómiája:

  1. Rossz időzítés.
  2. Nem értett meg valamit. Az ember attól fél, amit nem ismer.
  3. Korábbi rossz tapasztalat.
  4. "Nap-lopók"
Az eladásról dióhéjban:

"Az okos termékforgalmazó nem termékek eladásával foglalkozik, hanem tájékoztat másokat a termékek létezéséről."

A multi level marketing mégiscsak egy értékesítési módszer, amelynek lényege, 60 éve változatlan:

  1. A hálózat tagjai használják a termékeket.
  2. A hálózat tagjai, tovább ajánlják az ismeretségi körükben, és ezért jutalékot kapnak.
  3. A vásárlók egy része kedvet kap az üzletépítéshez, és az ő teljesítményük után is kapnak fizetést a struktúrában felettük lévő közvetlen vezetők.

Nagyon örülök neki, hogy rábukkantam erre a könyvre, mert megint süt a nap. De mondhatnám úgy is, hogy látom a fényt az alagút végén. Igaz az a mondás, hogy az ember holtig tanul. Olvassunk, tanuljunk és gazdagodjunk!!!

Ne felejtsük el: Minden, amit elképzelünk valóság!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése